Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley goggles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 69494"><p>Grejjen är att jag vill ha Oakley för att jag köper dom billigt genom intersport där jag jobbar extra. Sen så har jag alltid gillat oakley när det gäller garanti och kvalité. Oakleys pollicy är väl ungefär "Tyst! Säg inget om att dom gick sönder. Du får ett par nya, så länge du inte säger att våra brillor gick sönder".</p><p></p><p>Vet en kille som har ett par M-frames som är bra många år gamla. Han har knäckt 4st bågar just för att han har bytt glas ofta. Han har fått nya bågar varje gång. Där snackar vi bra garantier... </p><p></p><p>Har även haft 2st par "jackets" och har aldrig lyckats gjort en repa eller likande på dom. Gillar oakley starkt. Sen har dom ju grym design på prylarna också..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 69494"] Grejjen är att jag vill ha Oakley för att jag köper dom billigt genom intersport där jag jobbar extra. Sen så har jag alltid gillat oakley när det gäller garanti och kvalité. Oakleys pollicy är väl ungefär "Tyst! Säg inget om att dom gick sönder. Du får ett par nya, så länge du inte säger att våra brillor gick sönder". Vet en kille som har ett par M-frames som är bra många år gamla. Han har knäckt 4st bågar just för att han har bytt glas ofta. Han har fått nya bågar varje gång. Där snackar vi bra garantier... Har även haft 2st par "jackets" och har aldrig lyckats gjort en repa eller likande på dom. Gillar oakley starkt. Sen har dom ju grym design på prylarna också.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley goggles
Tillbaka
Topp