Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
oakley jacka och burton byxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 208393"><p>Jag har nu tagit min tid i akt och kollat bilden.</p><p>Att ha ett par XXL byxor kombinerat med en Small jacka är inte en så lyckad kombination tycker jag. Kan lätt se lite "tjockt" ut om benen och alldeles för komprimerat ovanför midjan. Dina glasögon skulle behövas fräshas upp med ny båge som passar hjälmen bättre.</p><p>Ser att du nu tagit bort forumtexten, villket visar på svaghet.</p><p>Tycker du ska ta tillbaka den som du hade och fortsätta kämpa!</p><p></p><p>Om du nu har blivit sårad av alla dumma kommentarer från t,ex mig och många andra så ska du komma ihåg att det är inte kläderna det hänger på, utan dig som åkare.</p><p>Jibbing är ju trots allt ingen modésport utan en skidsport där du har chans att bli bra vare sig du åker i rosa eller grönt!</p><p></p><p>Alla mina svar har varit seriösa, så mig kan du också tacka om du vill. Tror faktiskt att att resten av dom som svarat också varit seriösa, men om man tycker du är en idiot som har fula kläder är man tydligen oseriös?</p><p></p><p>Till nästa gång kan du tänka igenom din text och tänka på vad du vill och vad du vill få ut av ditt inlägg i freeride.se´s forum.</p><p></p><p>/BigAir - forumnörd nr.1</p><p></p><p>Redigering: Kanske någon vill slänga/låsa tråd?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 208393"] Jag har nu tagit min tid i akt och kollat bilden. Att ha ett par XXL byxor kombinerat med en Small jacka är inte en så lyckad kombination tycker jag. Kan lätt se lite "tjockt" ut om benen och alldeles för komprimerat ovanför midjan. Dina glasögon skulle behövas fräshas upp med ny båge som passar hjälmen bättre. Ser att du nu tagit bort forumtexten, villket visar på svaghet. Tycker du ska ta tillbaka den som du hade och fortsätta kämpa! Om du nu har blivit sårad av alla dumma kommentarer från t,ex mig och många andra så ska du komma ihåg att det är inte kläderna det hänger på, utan dig som åkare. Jibbing är ju trots allt ingen modésport utan en skidsport där du har chans att bli bra vare sig du åker i rosa eller grönt! Alla mina svar har varit seriösa, så mig kan du också tacka om du vill. Tror faktiskt att att resten av dom som svarat också varit seriösa, men om man tycker du är en idiot som har fula kläder är man tydligen oseriös? Till nästa gång kan du tänka igenom din text och tänka på vad du vill och vad du vill få ut av ditt inlägg i freeride.se´s forum. /BigAir - forumnörd nr.1 Redigering: Kanske någon vill slänga/låsa tråd? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
oakley jacka och burton byxor?
Tillbaka
Topp