Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Oakley jackor storlekar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Linus-o" data-source="post: 592543" data-attributes="member: 58912"><p>Jag har hittat en jacka på Oakleys web som jag funderar på att beställa men problemet är väl vilken storlek jag ska ha, någon som har koll på hur deras storlekar är eller vet någon affär i stockholm som eventuellt kan ha Oakley jackor så man kan testa lite även om dom inte har just den modellen? Lite surt att beställa en jacka för 2500 och riskera att den inte passar :/</p><p></p><p>Jag är 186cm, väger 80kg, skulle väl säga att jag är ganska normalt byggd..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Linus-o, post: 592543, member: 58912"] Jag har hittat en jacka på Oakleys web som jag funderar på att beställa men problemet är väl vilken storlek jag ska ha, någon som har koll på hur deras storlekar är eller vet någon affär i stockholm som eventuellt kan ha Oakley jackor så man kan testa lite även om dom inte har just den modellen? Lite surt att beställa en jacka för 2500 och riskera att den inte passar :/ Jag är 186cm, väger 80kg, skulle väl säga att jag är ganska normalt byggd.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Oakley jackor storlekar?
Tillbaka
Topp