LoveAkerstrom
Ny medlem
oakley oldschool strap till crowbar?
hej
är det nån som vet om man kan köpa oakley oldschool strap (google band) separat till crowbars? och i så fall var? tacksam för svar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
våga att ta imAttiaSb sa:Undrar samma, men också hur fasen plockar man av/byter strapen?
Hade också problem med det men jag började typ hoppa på dom och då gick det as bra!mAttiaSb sa:Undrar samma, men också hur fasen plockar man av/byter strapen?
Tack för tipsen grabbar, antar att de ända rätta e att ta i för allt dom håller för och lite till...jSegerstrom sa:Hade också problem med det men jag började typ hoppa på dom och då gick det as bra!mAttiaSb sa:Undrar samma, men också hur fasen plockar man av/byter strapen?
Håller gör dom ju inte men strapen låssnar iaf och det är väl huvudsaken?mAttiaSb sa:Tack för tipsen grabbar, antar att de ända rätta e att ta i för allt dom håller för och lite till...jSegerstrom sa:Hade också problem med det men jag började typ hoppa på dom och då gick det as bra!mAttiaSb sa:Undrar samma, men också hur fasen plockar man av/byter strapen?
gör det??? för jag har letat igenom men jag kan inte hitta någonstans!:PRunan_the_Rocker sa:det måste väll gå att beställa på skidaffärer som säljer oakley googs...