Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Oakley säljare här i norden !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 183894" data-attributes="member: 15091"><p>Nej, jag har inte ringt dit. Har du?</p><p></p><p>Jag vet att det franska folket gärna pratar sitt eget språk. Men att få fram ett nummer till den svenska generalagenten borde väl ändå gå att genomföra. Skulle det ändå inte gå får man väl tänka lite själv och kanske fråga någon av återförsäljarna i Sverige (som fanns som länk på Oakleys hemsida) om de vet vem som är generalagent i Sverige. Eller maila/ringa till Oakley i Storbritanien eller USA.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 183894, member: 15091"] Nej, jag har inte ringt dit. Har du? Jag vet att det franska folket gärna pratar sitt eget språk. Men att få fram ett nummer till den svenska generalagenten borde väl ändå gå att genomföra. Skulle det ändå inte gå får man väl tänka lite själv och kanske fråga någon av återförsäljarna i Sverige (som fanns som länk på Oakleys hemsida) om de vet vem som är generalagent i Sverige. Eller maila/ringa till Oakley i Storbritanien eller USA. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Oakley säljare här i norden !
Tillbaka
Topp