Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Oakley Splice - Vilken lins är mest allround?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cassio" data-source="post: 928149" data-attributes="member: 102238"><p>Shysst!</p><p></p><p>Är helt novis, vad är fördelarna/nackdelarna med mer/mindre ljus?</p><p></p><p>Edit:</p><p></p><p>Aha, nu är jag med. Desto gråare det är ute desto mer bör linsen släppa igenom och tvärt om.</p><p></p><p>Jag upplever det ibland svårt att se konturerna somsagt, vill minnas att det ofta blir så när det är soligt då det inte hjälper att ta av brillorna. </p><p></p><p>Vad rekommenderar ni?</p><p></p><p>Betyder irridium att det är spegelglas? Bra/dåligt isåfall?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cassio, post: 928149, member: 102238"] Shysst! Är helt novis, vad är fördelarna/nackdelarna med mer/mindre ljus? Edit: Aha, nu är jag med. Desto gråare det är ute desto mer bör linsen släppa igenom och tvärt om. Jag upplever det ibland svårt att se konturerna somsagt, vill minnas att det ofta blir så när det är soligt då det inte hjälper att ta av brillorna. Vad rekommenderar ni? Betyder irridium att det är spegelglas? Bra/dåligt isåfall? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Oakley Splice - Vilken lins är mest allround?
Tillbaka
Topp