Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fogy" data-source="post: 47834" data-attributes="member: 13962"><p>Det handlar ju inte om att, som ovanstående skrev, ta ställning mot något och inte kontra med en fråga. Det är ju nämligen precis vad det handlar om. </p><p>Ska man ha en åsikt kan man inte bara tycka illa om det som inte passar medans man ser genom fingrarna med det som är bra. Det är antingen eller som gäller. Om inte, blir man ju helt trombad i huvet efter ett tag. </p><p>Ska det tas ställning mot något så ska det göras fullt ut.</p><p>Intressant det här som sägs om USA. Som vi alla vet är ju USA helvetet på jorden, men man får ju även hålla med om att som någon skrev: "Det har kommit mycket bra ur USA". Jag brukar tänka att om inte USA fanns så skulle vi alla prata tyska.</p><p>Detta försvarar ju dock inte att som USA försöka vara någon slags världspolis som de nu sysslat med de senaste 40 åren. Man kan inte störta en "regering" bara för att det inte verkar bra med västerländska mått sett. Det har ju hänt att saker har förvärrats genom USA:s intrång. (läs Chile). Det återstår att se om det blir en Irakisk Pinochet.</p><p>I Oakleyfrågan ställer jag mig emot då jag kör på Smith.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fogy, post: 47834, member: 13962"] Det handlar ju inte om att, som ovanstående skrev, ta ställning mot något och inte kontra med en fråga. Det är ju nämligen precis vad det handlar om. Ska man ha en åsikt kan man inte bara tycka illa om det som inte passar medans man ser genom fingrarna med det som är bra. Det är antingen eller som gäller. Om inte, blir man ju helt trombad i huvet efter ett tag. Ska det tas ställning mot något så ska det göras fullt ut. Intressant det här som sägs om USA. Som vi alla vet är ju USA helvetet på jorden, men man får ju även hålla med om att som någon skrev: "Det har kommit mycket bra ur USA". Jag brukar tänka att om inte USA fanns så skulle vi alla prata tyska. Detta försvarar ju dock inte att som USA försöka vara någon slags världspolis som de nu sysslat med de senaste 40 åren. Man kan inte störta en "regering" bara för att det inte verkar bra med västerländska mått sett. Det har ju hänt att saker har förvärrats genom USA:s intrång. (läs Chile). Det återstår att se om det blir en Irakisk Pinochet. I Oakleyfrågan ställer jag mig emot då jag kör på Smith. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Tillbaka
Topp