Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fogy" data-source="post: 47864" data-attributes="member: 13962"><p>Lång debatt...!!! </p><p>Det har varit några trevliga dagars läsning som har inbringat stor förståelse i andra människors tycken och tänkanden. </p><p>Även om alla inte kan uttrycka sig på ett fint och smidigt sätt så betyder det inte att de inte kan ha den åsikt. Det som däremot är lite tråkigt att se är att allt för många verkar väldigt inkörda på ett spår utan chans att backa tillbaka och se saker på ett annat sätt. Detta kan ju bero på att man inte kan utrycka sig så fint som vissa här på freeride men ändå.</p><p>Ni vet ju vad jag tycker om ställningstaganden mm och jag vet att det är skitsvårt att vara helt renlärd men det måste gå till på det sättet för att nå slutlig lycka. Men man måste ju börja någonstans också så jag säger till alla er som är emot Oakley, lycka till! Må ni finna lycka och upplysthet.</p><p>Jag satt och tänkte. Måste man verkligen bojkotta Oalkey bara för att dom levererar utrustning till amerikanska armén?? Dom vill ju trots allt ha de bästa varorna, och hade det inte varit Oakley så hade det varit något annat märke. So what´s the fuzz about?? Vi vill ju också ha det bästa som skydd mot väder och vind. </p><p>Jag menar, tänk om alla åkte runt på skitgoggles och krashade in i alla veckoturister för att linsen hade släppt och tårkanalen fylldes på likt en damm, för att sedan sköjla över ögat likt vattnet skulle göra över tresekundersbyn i Val´d Isére om dammen brister. Då skulle vi nog inte skratta så mycket, eller??</p><p>Nej, vi måste ju ha bra grejer, men jag tror nog inte att en bojkottning av Oakley skulle stoppa den amerikanska arméns upptåg. Den gör som den vill ibland, det vet vi.</p><p>Jag måste bara spinna vidare lite angående Irakkriget. Varför tror ni att det tog så lång tid för USA att rycka in i Yugoslavien medans dom minsta utan skrupler anfaller Irak och hjälper Kuwait med det samma?? I can see the sign of, $$$$.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fogy, post: 47864, member: 13962"] Lång debatt...!!! Det har varit några trevliga dagars läsning som har inbringat stor förståelse i andra människors tycken och tänkanden. Även om alla inte kan uttrycka sig på ett fint och smidigt sätt så betyder det inte att de inte kan ha den åsikt. Det som däremot är lite tråkigt att se är att allt för många verkar väldigt inkörda på ett spår utan chans att backa tillbaka och se saker på ett annat sätt. Detta kan ju bero på att man inte kan utrycka sig så fint som vissa här på freeride men ändå. Ni vet ju vad jag tycker om ställningstaganden mm och jag vet att det är skitsvårt att vara helt renlärd men det måste gå till på det sättet för att nå slutlig lycka. Men man måste ju börja någonstans också så jag säger till alla er som är emot Oakley, lycka till! Må ni finna lycka och upplysthet. Jag satt och tänkte. Måste man verkligen bojkotta Oalkey bara för att dom levererar utrustning till amerikanska armén?? Dom vill ju trots allt ha de bästa varorna, och hade det inte varit Oakley så hade det varit något annat märke. So what´s the fuzz about?? Vi vill ju också ha det bästa som skydd mot väder och vind. Jag menar, tänk om alla åkte runt på skitgoggles och krashade in i alla veckoturister för att linsen hade släppt och tårkanalen fylldes på likt en damm, för att sedan sköjla över ögat likt vattnet skulle göra över tresekundersbyn i Val´d Isére om dammen brister. Då skulle vi nog inte skratta så mycket, eller?? Nej, vi måste ju ha bra grejer, men jag tror nog inte att en bojkottning av Oakley skulle stoppa den amerikanska arméns upptåg. Den gör som den vill ibland, det vet vi. Jag måste bara spinna vidare lite angående Irakkriget. Varför tror ni att det tog så lång tid för USA att rycka in i Yugoslavien medans dom minsta utan skrupler anfaller Irak och hjälper Kuwait med det samma?? I can see the sign of, $$$$. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Tillbaka
Topp