Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MaddAss" data-source="post: 47885" data-attributes="member: 33268"><p>Eftersom jag inte har läst på speciellt mycket om ämnet ska jag inte framföra för mycket åsikter, men jag måste bara säga att jag tycker det är så otroligt töntigt att hata USA av anledningar som "dom krigar så mycket"! T.ex. var ju världen tvungen att göra någonting mot Irak, att någon fredlig lösning hade kunnat genomföras tvivlar jag starkt på (prata fredliga lösningar med en man som har mördat en del av "sitt eget" folk (kommer inte ihåg siffran) och skjöt han inte sina egna svärsöner också? tjenare.)</p><p>Och sluta köpa Oakley för att amerikanska armén använder deras produkter? Vad gör det er om armén väljer att använda Oakley? Jag verkar ha missat något, kan någon förklara för mig vad det är för fel på att använda vissa produkter för att amerikanska armén använder dom??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MaddAss, post: 47885, member: 33268"] Eftersom jag inte har läst på speciellt mycket om ämnet ska jag inte framföra för mycket åsikter, men jag måste bara säga att jag tycker det är så otroligt töntigt att hata USA av anledningar som "dom krigar så mycket"! T.ex. var ju världen tvungen att göra någonting mot Irak, att någon fredlig lösning hade kunnat genomföras tvivlar jag starkt på (prata fredliga lösningar med en man som har mördat en del av "sitt eget" folk (kommer inte ihåg siffran) och skjöt han inte sina egna svärsöner också? tjenare.) Och sluta köpa Oakley för att amerikanska armén använder deras produkter? Vad gör det er om armén väljer att använda Oakley? Jag verkar ha missat något, kan någon förklara för mig vad det är för fel på att använda vissa produkter för att amerikanska armén använder dom?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Tillbaka
Topp