Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="duff" data-source="post: 47897" data-attributes="member: 33260"><p>Calle86, du har inte bara fel; du har fel flera gånger om!</p><p></p><p>det du kallar vänsterradikaler kallas i folkmun; `humanister`, människor som tror på de demokratiska idealen att alla är lika mycket värda och att krig inte skall föras och styras av nycker utan att man på officiella vägar ska verka för fred.</p><p></p><p>du säger att du inte kan komma på någon diktator som störtats med fredliga medel, jag säger Charles Taylor. även om han inte är borta från makten än så är det bara sex dagar kvar...</p><p></p><p>du säger att du är övertygad om att alla om tio år kommer inse att kriget var rättfärdigat, i sådana fall beror nog det snarare på proamerikansk indoktrinering (medier etc) än att `pacifisterna tagit sitt förnuft till fånga. kalla mig cynisk, men jag vet i alla fall vad jag pratar om.</p><p></p><p>word!</p><p></p><p>duff - läromåstare med råttingen i högsta hugg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="duff, post: 47897, member: 33260"] Calle86, du har inte bara fel; du har fel flera gånger om! det du kallar vänsterradikaler kallas i folkmun; `humanister`, människor som tror på de demokratiska idealen att alla är lika mycket värda och att krig inte skall föras och styras av nycker utan att man på officiella vägar ska verka för fred. du säger att du inte kan komma på någon diktator som störtats med fredliga medel, jag säger Charles Taylor. även om han inte är borta från makten än så är det bara sex dagar kvar... du säger att du är övertygad om att alla om tio år kommer inse att kriget var rättfärdigat, i sådana fall beror nog det snarare på proamerikansk indoktrinering (medier etc) än att `pacifisterna tagit sitt förnuft till fånga. kalla mig cynisk, men jag vet i alla fall vad jag pratar om. word! duff - läromåstare med råttingen i högsta hugg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Oakley sponsrar krig
Tillbaka
Topp