Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Oakley wisdom + helmet straps?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jokkepokke" data-source="post: 263685" data-attributes="member: 66934"><p>Tjena!</p><p></p><p>Tänkte höra om det är någon som vet om oakley wisdom passar till hjälmar överhuvd taget?</p><p>På alla hjälmar jag provat dem på så tenderar dem alltid till att sitta snett. </p><p>Så om någon vet nån hjälm dem passar till snälla skriv det då ;D</p><p></p><p>Jag va och kollade på en ett helmetstrap häromdagen, men jag förstår inte varför dem skulle passa bättre på hjälmar för det? ok de hade ju typ gummibeläggning på insidan men dem dära plastspännena fanns ju forfarande där. är det nån som kan intyga att de funkar? eller var det verkligen rätt straps jag kollade på?</p><p></p><p>Tack på förhand /jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jokkepokke, post: 263685, member: 66934"] Tjena! Tänkte höra om det är någon som vet om oakley wisdom passar till hjälmar överhuvd taget? På alla hjälmar jag provat dem på så tenderar dem alltid till att sitta snett. Så om någon vet nån hjälm dem passar till snälla skriv det då ;D Jag va och kollade på en ett helmetstrap häromdagen, men jag förstår inte varför dem skulle passa bättre på hjälmar för det? ok de hade ju typ gummibeläggning på insidan men dem dära plastspännena fanns ju forfarande där. är det nån som kan intyga att de funkar? eller var det verkligen rätt straps jag kollade på? Tack på förhand /jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Oakley wisdom + helmet straps?
Tillbaka
Topp