Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oakley
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Walter_Gropius" data-source="post: 48535" data-attributes="member: 29348"><p>ang oakley</p><p></p><p>du kommer inte att vinna speciellt mycket på att beställa från utlandet. oakleys huvudkontor liger fö. i frankrike. De kommer inte att sälja till privatpersoner direkt som alla andra liknande tillverkare.</p><p></p><p>oakley är ett märke som sattsar på hög kvalitetsstämpel och strävar efter att ha samma priser i hela världen så enbart av den orsaken borde det bli ungeför lika dyrt. jag vet attt det i frankrike är lite dyrare rentav. och då räknar jag inte ens med frakten på flera hundra inom europa.</p><p></p><p>för att avsluta så finns det många fler förgkombinationer och modeller i produktlistorna än vad som visas på hemsidan. jag vet för jag jobbar i branchen..</p><p></p><p>mitt råd till alla som ska tjacka oakley och inte finner exakt det ni vill ha. fråga efter den modell ni vill ha och vilken frame och båge etc i butik, så får de lägga en beställning. om de inte vill göra det byt butik..</p><p></p><p>detta gäller alla olika modeller från googles till solbrillor eller frames till vattenskoter eller för slipade glas..</p><p></p><p>en anan iintressant notis, för er som har letat efter oakley på rea eller liknande. det kommer inte att hända, Oakley är ett företag som satsar på att hålla en hög mörkesimage, detta åstadkoms bl.a gemom at hellre köpa tillbaka de modeler som inte butikerna kan sälja än att de reas och drmed försämrar mörkets värde. Vad gör då oakley med de tillbakaköpta varorna. förstör dem givetvis....</p><p></p><p>oakley har förövrigt de mest optiskt korrekta linserna i världen på sportglasögon. Testat med laser och prisman.</p><p></p><p></p><p>hare..</p><p>wg</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Walter_Gropius, post: 48535, member: 29348"] ang oakley du kommer inte att vinna speciellt mycket på att beställa från utlandet. oakleys huvudkontor liger fö. i frankrike. De kommer inte att sälja till privatpersoner direkt som alla andra liknande tillverkare. oakley är ett märke som sattsar på hög kvalitetsstämpel och strävar efter att ha samma priser i hela världen så enbart av den orsaken borde det bli ungeför lika dyrt. jag vet attt det i frankrike är lite dyrare rentav. och då räknar jag inte ens med frakten på flera hundra inom europa. för att avsluta så finns det många fler förgkombinationer och modeller i produktlistorna än vad som visas på hemsidan. jag vet för jag jobbar i branchen.. mitt råd till alla som ska tjacka oakley och inte finner exakt det ni vill ha. fråga efter den modell ni vill ha och vilken frame och båge etc i butik, så får de lägga en beställning. om de inte vill göra det byt butik.. detta gäller alla olika modeller från googles till solbrillor eller frames till vattenskoter eller för slipade glas.. en anan iintressant notis, för er som har letat efter oakley på rea eller liknande. det kommer inte att hända, Oakley är ett företag som satsar på att hålla en hög mörkesimage, detta åstadkoms bl.a gemom at hellre köpa tillbaka de modeler som inte butikerna kan sälja än att de reas och drmed försämrar mörkets värde. Vad gör då oakley med de tillbakaköpta varorna. förstör dem givetvis.... oakley har förövrigt de mest optiskt korrekta linserna i världen på sportglasögon. Testat med laser och prisman. hare.. wg [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oakley
Tillbaka
Topp