Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oakley
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 48537" data-attributes="member: 28793"><p>Sen kommer min vanliga undran när någon som är dyrast är "bäst" också...</p><p></p><p>Spelar det så stor roll? Jag menar, om jag får ett brytfel på någon halv millimiter eller färgförskjutning på grund av vinklade kristaller när jag åker skidor... Spelar det någon roll.</p><p></p><p>Oakley har jag köpt på rea vid flera tillfällen, bland annat i Chamonix.</p><p></p><p>Det går att beställa billigare från USA. Oakley går även ut till till exempel guide byråer och liknande och säljer billigare för att dom vill att dessa ska använda deras märke. </p><p></p><p>Liksom många andra amerikanska bolag så är dom duktiga på varumärkesbyggnation, men dom kan fortfarande inte styra marknaden för solglasögon.</p><p></p><p>Om du nu är i "branschen" så kanske du skulle kolla dina källor bättre, eftersom jag som inte är i "branshen" inte tycker att du verkar ha någon som helst koll!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 48537, member: 28793"] Sen kommer min vanliga undran när någon som är dyrast är "bäst" också... Spelar det så stor roll? Jag menar, om jag får ett brytfel på någon halv millimiter eller färgförskjutning på grund av vinklade kristaller när jag åker skidor... Spelar det någon roll. Oakley har jag köpt på rea vid flera tillfällen, bland annat i Chamonix. Det går att beställa billigare från USA. Oakley går även ut till till exempel guide byråer och liknande och säljer billigare för att dom vill att dessa ska använda deras märke. Liksom många andra amerikanska bolag så är dom duktiga på varumärkesbyggnation, men dom kan fortfarande inte styra marknaden för solglasögon. Om du nu är i "branschen" så kanske du skulle kolla dina källor bättre, eftersom jag som inte är i "branshen" inte tycker att du verkar ha någon som helst koll! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oakley
Tillbaka
Topp