Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oakley
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Walter_Gropius" data-source="post: 48540" data-attributes="member: 29348"><p>nåväl, vad jag menade var att de är mer måna om sin status än alla andra märken jag vet... De tar exempelvis inga lokala reklamationer. </p><p>Det händer givetvis att de reas ut liksom att diverse sponsring och liknande sker som ger rabbaterade utpriser. men det är inte någonting som de ser på med blida ögon, defacto. De flesta mörken ör inte beredda att dra på sig den stora extra utgiften som det innebär att tex. återköpa utgångna modeller...</p><p></p><p>angënde hur väl de har lyckats med sin strävan att uppnå god positionering i folks medvetande får man väl vara sin egen domare. men de har vad jag vet varit något av ett kvalitetsmärke sen 80 talet. Och jag menar vafan, det är helt ok grejer, och rent designmässigt om man ser på hela kollektioner, är det inte mycket som är snyggare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Walter_Gropius, post: 48540, member: 29348"] nåväl, vad jag menade var att de är mer måna om sin status än alla andra märken jag vet... De tar exempelvis inga lokala reklamationer. Det händer givetvis att de reas ut liksom att diverse sponsring och liknande sker som ger rabbaterade utpriser. men det är inte någonting som de ser på med blida ögon, defacto. De flesta mörken ör inte beredda att dra på sig den stora extra utgiften som det innebär att tex. återköpa utgångna modeller... angënde hur väl de har lyckats med sin strävan att uppnå god positionering i folks medvetande får man väl vara sin egen domare. men de har vad jag vet varit något av ett kvalitetsmärke sen 80 talet. Och jag menar vafan, det är helt ok grejer, och rent designmässigt om man ser på hela kollektioner, är det inte mycket som är snyggare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oakley
Tillbaka
Topp