Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakleys linser vs. Smiths linser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 567201" data-attributes="member: 58561"><p>jag har kört lite med smith tidigare och, ärligt talat, hur många kan räcka upp en hand och säga, "shit, vilken skillnad, oakleys lins är lätt värd 500 spänn mer"?</p><p>jag kan det inte. nu är ju toner och färger och så vidare lite olika, och jag är nog inte heller den som känner till smiths utbud bäst, men anledningen till att jag väljer oakley är bara att jag aldrig varit besviken. jag har iofs aldrig varit besviken på smith heller, möjligen kan jag känna att deras linser repas lite lättare, men det kanske är inbillning.</p><p></p><p>och har jag aldrig testat i/o, däremot både phenom och prodigy, två riktigt bra modeller för övrigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 567201, member: 58561"] jag har kört lite med smith tidigare och, ärligt talat, hur många kan räcka upp en hand och säga, "shit, vilken skillnad, oakleys lins är lätt värd 500 spänn mer"? jag kan det inte. nu är ju toner och färger och så vidare lite olika, och jag är nog inte heller den som känner till smiths utbud bäst, men anledningen till att jag väljer oakley är bara att jag aldrig varit besviken. jag har iofs aldrig varit besviken på smith heller, möjligen kan jag känna att deras linser repas lite lättare, men det kanske är inbillning. och har jag aldrig testat i/o, däremot både phenom och prodigy, två riktigt bra modeller för övrigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakleys linser vs. Smiths linser
Tillbaka
Topp