Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Obama - Vad händer nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 477079" data-attributes="member: 16052"><p>Ett citat fràn www.di.se som lägger ganska relevant fakta till föregàende uttallanden.</p><p></p><p>Presidentens hudfärg är ändå bara en av de faktorer som oroar säkerhetsansvariga i ett land där det finns över 200 miljoner legala skjutvapen och runt 30.000 människor skjuts ihjäl varje år. Fyra sittande presidenter har mördats och ytterligare två har skadats vid mordförsök.</p><p></p><p>När jag besökte USA för mànga àr sen var jag ute och àkte bil med en vit familjefar. Mitt pà vägen bromsar han in och rullar ner rutan och börjar skrika JUMP JUMP JUMP. Det var en svart man stàendes pà trottoaren som han ville köra över.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 477079, member: 16052"] Ett citat fràn www.di.se som lägger ganska relevant fakta till föregàende uttallanden. Presidentens hudfärg är ändå bara en av de faktorer som oroar säkerhetsansvariga i ett land där det finns över 200 miljoner legala skjutvapen och runt 30.000 människor skjuts ihjäl varje år. Fyra sittande presidenter har mördats och ytterligare två har skadats vid mordförsök. När jag besökte USA för mànga àr sen var jag ute och àkte bil med en vit familjefar. Mitt pà vägen bromsar han in och rullar ner rutan och börjar skrika JUMP JUMP JUMP. Det var en svart man stàendes pà trottoaren som han ville köra över. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Obama - Vad händer nu?
Tillbaka
Topp