Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Obama - Vad händer nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ebba-t" data-source="post: 477405" data-attributes="member: 53509"><p>Obama har inte sagt att han vill mosa Afghanistan. Han har sagt att han vill flytta resörser från Irak till Afghanistan för att upprätthålla ordningen USA's, Nato's, Isaf' och FN's trupper delvis lyckats skapa. </p><p>Han har däremot sagt att om terrorhoten ökar och anses bli ett stort hot mot männskligheten kan han tänka sig att gå in i Pakistan och eliminera terroristernas lägrer och träningsläger, för att på så sätt kunna få ett slut på terrorismen. (Vilket förmodligen ingen någonsin kommer lyckas med, då det finns extremt många idioter med konstiga ideer spridda över hela världen, och rekryteringen kommer aldrig att upphöra)</p><p></p><p>McCain ville vara kvar i Irak så lång tid det än tog att vinna kriget. han har sagt: "Vi stannar där i 100 år till om det behövs" vilket jag personligen känner inte kommer leda någonvart. Han tyckte att USA skulle gå in i Iran, skicka fler soldater och lägga mer resurser på att stabilisera Afghanistan, medans han samtidigt skulle kunnat tänka sig att storma Pakistan för att få terroristernas lägrer att stå i brand.</p><p></p><p>McCain sa också att han inte är speciellt intresserad av ekonomi. Vilket är bland det mest idiotiska man kan säga när landet man vill leda (och resten av västvärlden) befinner sig i en galen ekonomisk kris.</p><p>OCH! Han valde Sarah Palin som vicepresidentkandidat. Jag skulle vilja kalla Sarah Palin för ett tvättäkta "nutcase". Dels för att hon är helt emot abort om inte moderns liv är i fara. Hon är FÖR vapen. Och hon förnekar att den globala uppvärmningen är människans ansvar.</p><p></p><p>Mycket text, jag vet. Men jag har tillbringat många timmar vid teven tittandes på nyheter, repotage och dokumentärer om valet och kandidaterna. Har tillbringat ännu fler timmar vid frukostbordet, på bussen, och på tåget läsandes om valet, som anses vara bland de viktigaste valen på väldigt lång tid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ebba-t, post: 477405, member: 53509"] Obama har inte sagt att han vill mosa Afghanistan. Han har sagt att han vill flytta resörser från Irak till Afghanistan för att upprätthålla ordningen USA's, Nato's, Isaf' och FN's trupper delvis lyckats skapa. Han har däremot sagt att om terrorhoten ökar och anses bli ett stort hot mot männskligheten kan han tänka sig att gå in i Pakistan och eliminera terroristernas lägrer och träningsläger, för att på så sätt kunna få ett slut på terrorismen. (Vilket förmodligen ingen någonsin kommer lyckas med, då det finns extremt många idioter med konstiga ideer spridda över hela världen, och rekryteringen kommer aldrig att upphöra) McCain ville vara kvar i Irak så lång tid det än tog att vinna kriget. han har sagt: "Vi stannar där i 100 år till om det behövs" vilket jag personligen känner inte kommer leda någonvart. Han tyckte att USA skulle gå in i Iran, skicka fler soldater och lägga mer resurser på att stabilisera Afghanistan, medans han samtidigt skulle kunnat tänka sig att storma Pakistan för att få terroristernas lägrer att stå i brand. McCain sa också att han inte är speciellt intresserad av ekonomi. Vilket är bland det mest idiotiska man kan säga när landet man vill leda (och resten av västvärlden) befinner sig i en galen ekonomisk kris. OCH! Han valde Sarah Palin som vicepresidentkandidat. Jag skulle vilja kalla Sarah Palin för ett tvättäkta "nutcase". Dels för att hon är helt emot abort om inte moderns liv är i fara. Hon är FÖR vapen. Och hon förnekar att den globala uppvärmningen är människans ansvar. Mycket text, jag vet. Men jag har tillbringat många timmar vid teven tittandes på nyheter, repotage och dokumentärer om valet och kandidaterna. Har tillbringat ännu fler timmar vid frukostbordet, på bussen, och på tåget läsandes om valet, som anses vara bland de viktigaste valen på väldigt lång tid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Obama - Vad händer nu?
Tillbaka
Topp