Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
objektiv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddelito" data-source="post: 195688" data-attributes="member: 15910"><p>Halloj,</p><p></p><p>Köp inget 18-55, det räcker inte långt till skidfotande iaf. Jag har en EOS 350D, rekommenderar att du knackar hål på spargrisen och köper ett Sigma 18-125. Otroligt allround och prisvärt. Men om du ändå vill satsa på ett billigt alternativ kan du få köpa ett 18-55 av mig som jag inte använder.</p><p></p><p>/FL</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddelito, post: 195688, member: 15910"] Halloj, Köp inget 18-55, det räcker inte långt till skidfotande iaf. Jag har en EOS 350D, rekommenderar att du knackar hål på spargrisen och köper ett Sigma 18-125. Otroligt allround och prisvärt. Men om du ändå vill satsa på ett billigt alternativ kan du få köpa ett 18-55 av mig som jag inte använder. /FL [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
objektiv
Tillbaka
Topp