OBS! Völkl 724 Pro stulna i Hemsedal 4 feb

Gåssjö

Medlem
Tja!

Var i Hemsedal i helgen och på lördagen (4 februari) någon gång mellan klockan 16.15 och 17.45 stal någon mina Völkl 724 Pro med Fritschi Rave Pro bindningar (samt ett par extremt fula vita Kästle-stavar) utanför Loftet. Tydligen var det Völkl som gällde den eftermiddagen då minst en annan kille även blev av med sina på samma ställe och vid samma tid.
I o m att kombinationen skidor och bindningar är rätt ovanlig så kan det ju kanske vara en idé att skriva ett meddelande här.

Skulle det vara så att Du "fått med dig skidorna av misstag" (oavsett av illvilja eller fylletilltag), eller Din kompis plötsligt kör runt på ett par Völkl 724 Pro utan att kunna förklara var han fått dem ifrån, kontakta mig så löser vi det innan jag polisanmäler stölden.

Dessutom, hör nån något eller ser en annons eller så... var jättesnäll att kontakta mig. Skidorna var köpte beggade och med andra ord är det nog kört att få ut några försäkringspengar.

Tack på förhand,
Marcus

Aaaah.. stackare.. 724 Pro som e så sköna att köra på.. hyrde dem förra året me telemarkbindning. har nog aldrig åkt på nått skönare... Hoppas verkligen att de kommer till rätta även om chansen är ytterst liten.

Tillbaka
Topp