Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Obsethed 09 vs 10?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 574849" data-attributes="member: 46762"><p>Jag måste faktiskt ställa mig på hellbergarn's sida! Visst, jag är något utav en bindnings-hetsare här på forumet, men folk kör med på tok för dåliga bindningar. Så är det bara. </p><p></p><p>Sen tycker jag vi ska se det ur ett större perspektiv. Visst, det kanske är några lättlurade 15-16 åringar som köper på sig grymma race-bindningar, de kanske sliter sönder knäna, etc... Men sen måste de sälja sin utrustning (de kan ju inte åka mer!) och då kan vi som har behov/vill ha grövre grejer göra ett kap! Jag ser en riktigt bra lose/win-situationer, iaf. utifrån min position!</p><p></p><p>SÅ mitt råd är: </p><p>Köp "nya" Solly 916 från skistore, tokigt bra pris (och nu är jag faktiskt seriös...) med tanke på vad man får. </p><p>Eller köp ny FKS 180 när den kommer. Den är ju faktiskt orange!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 574849, member: 46762"] Jag måste faktiskt ställa mig på hellbergarn's sida! Visst, jag är något utav en bindnings-hetsare här på forumet, men folk kör med på tok för dåliga bindningar. Så är det bara. Sen tycker jag vi ska se det ur ett större perspektiv. Visst, det kanske är några lättlurade 15-16 åringar som köper på sig grymma race-bindningar, de kanske sliter sönder knäna, etc... Men sen måste de sälja sin utrustning (de kan ju inte åka mer!) och då kan vi som har behov/vill ha grövre grejer göra ett kap! Jag ser en riktigt bra lose/win-situationer, iaf. utifrån min position! SÅ mitt råd är: Köp "nya" Solly 916 från skistore, tokigt bra pris (och nu är jag faktiskt seriös...) med tanke på vad man får. Eller köp ny FKS 180 när den kommer. Den är ju faktiskt orange! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Obsethed 09 vs 10?
Tillbaka
Topp