Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Obsethed, Shiro, Katana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLarsen" data-source="post: 924939" data-attributes="member: 122539"><p>Har bare kjørt 184, og den var stiv nok i massevis egentlig! Völkl-karen som var der på testdagen sa at 191 og 198 er enda stivere enn de andre lengdene, dette har visstnok blitt sånn etter et ønske fra Ian McIntosh. Sånn som jeg ser det er 191 og 198 Katana rene charge/konkurranse-ski (Noe som hadde passa meg fint, da jeg, akkurat som Per, har andre ski til lek og morro i pudder. Jeg endte dog opp med 191 On3p Wrenegade i stedet for 191 Katana, noe jeg har veldig trua på)</p><p></p><p>Klotarn: Jeg har veldig trua på Shiro jeg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLarsen, post: 924939, member: 122539"] Har bare kjørt 184, og den var stiv nok i massevis egentlig! Völkl-karen som var der på testdagen sa at 191 og 198 er enda stivere enn de andre lengdene, dette har visstnok blitt sånn etter et ønske fra Ian McIntosh. Sånn som jeg ser det er 191 og 198 Katana rene charge/konkurranse-ski (Noe som hadde passa meg fint, da jeg, akkurat som Per, har andre ski til lek og morro i pudder. Jeg endte dog opp med 191 On3p Wrenegade i stedet for 191 Katana, noe jeg har veldig trua på) Klotarn: Jeg har veldig trua på Shiro jeg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Obsethed, Shiro, Katana
Tillbaka
Topp