Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Oetz aktiviteter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olichor" data-source="post: 1060853" data-attributes="member: 135950"><p>Har kikat runt lite och kommit fram till att jag ska besöka Oetz (ötztal) under nästkommande vecka. </p><p></p><p>För mig är det svårt att planera hur många dagar som är passande att besöka byn. Den svåra biten är mountainbiken. </p><p></p><p>Planen är att vi ska köra: rafting, canoying, ev. Klättring och mountainbikea. Det mesta ser jag som en "engångsaktivitet" men vad tror ni är rimligt för en familj som aldrig cyklat på annat än cykelbanor att lägga ner på denna bit? Vad jag vill få fram är kommer man känna att det räcker med 1-2 dagar eller ska man göra som vi brukar med skidåkningen? </p><p></p><p>/ Oliver</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olichor, post: 1060853, member: 135950"] Har kikat runt lite och kommit fram till att jag ska besöka Oetz (ötztal) under nästkommande vecka. För mig är det svårt att planera hur många dagar som är passande att besöka byn. Den svåra biten är mountainbiken. Planen är att vi ska köra: rafting, canoying, ev. Klättring och mountainbikea. Det mesta ser jag som en "engångsaktivitet" men vad tror ni är rimligt för en familj som aldrig cyklat på annat än cykelbanor att lägga ner på denna bit? Vad jag vill få fram är kommer man känna att det räcker med 1-2 dagar eller ska man göra som vi brukar med skidåkningen? / Oliver [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Oetz aktiviteter
Tillbaka
Topp