Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Off Pist Chamonix i mitten på mars?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duderino" data-source="post: 1296324" data-attributes="member: 14977"><p>Jag tror du får väldigt roligt vad du än väljer. Har aldrig åkt med UCPA men hört att det är bra. </p><p></p><p>Randonné innebär att du blir uttröttad även på uppvägen istället för att vila i en lift. Min tolkning av vad du skriver är att du kanske ska välja pist i år och testa offpiståkningen på egen hand när det inte är lektioner.Sen boka du en resa nästa år också och då tar du nästa steg.</p><p></p><p>Ingen guide kan garantera att det blir bra snö en viss vecka men det behöver inte vara perfekt för att vara riktigt bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duderino, post: 1296324, member: 14977"] Jag tror du får väldigt roligt vad du än väljer. Har aldrig åkt med UCPA men hört att det är bra. Randonné innebär att du blir uttröttad även på uppvägen istället för att vila i en lift. Min tolkning av vad du skriver är att du kanske ska välja pist i år och testa offpiståkningen på egen hand när det inte är lektioner.Sen boka du en resa nästa år också och då tar du nästa steg. Ingen guide kan garantera att det blir bra snö en viss vecka men det behöver inte vara perfekt för att vara riktigt bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Off Pist Chamonix i mitten på mars?
Tillbaka
Topp