Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Off pist i Serre Chevalier under nyår?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1019328" data-attributes="member: 77701"><p>När jag var där nere 09/10 kom första rejäla dumpet precis innan nyår, och det var enligt localsen ganska vanligt att det dröjde så länge. Tidigare än nyår skulle jag nog inte våga mig dit, för den tidiga december jag har i minnet var i ärlighetens namn ganska torr, men efter det vräkte det ner en meter mellan strax innan och strax efter jul och då var det plötsligt mycket roligare.</p><p></p><p>Men det här med att spå i väder är ju alltid lurigt så..</p><p>..nån Serre-räv som vill bekräfta/dementera?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1019328, member: 77701"] När jag var där nere 09/10 kom första rejäla dumpet precis innan nyår, och det var enligt localsen ganska vanligt att det dröjde så länge. Tidigare än nyår skulle jag nog inte våga mig dit, för den tidiga december jag har i minnet var i ärlighetens namn ganska torr, men efter det vräkte det ner en meter mellan strax innan och strax efter jul och då var det plötsligt mycket roligare. Men det här med att spå i väder är ju alltid lurigt så.. ..nån Serre-räv som vill bekräfta/dementera? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Off pist i Serre Chevalier under nyår?
Tillbaka
Topp