Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Off-pist lagg för nybörjare, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skare" data-source="post: 1022786" data-attributes="member: 33054"><p>Jag tycker att du redan själv dragit helt rätt slutsatser. Skippa alla specialmärken, välj någon på listan. Som ovanstående skriver, lägg inte för mycket pengar. Du har inte referenser nog att uppskatta det. Om de är lättåkta så räcker det långt. </p><p></p><p>Jag skulle allra helst rekommendera Gotama då man som färsk skidåkare kan ha svårt att få upp en bred skida på kant nog mycket i pisten så att det är roligt att åka där. Den synpunkten gäller fler än rena nybörjare. Gotama blir även "smidigare" så de är lite mindre massa att vrida runt. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skare, post: 1022786, member: 33054"] Jag tycker att du redan själv dragit helt rätt slutsatser. Skippa alla specialmärken, välj någon på listan. Som ovanstående skriver, lägg inte för mycket pengar. Du har inte referenser nog att uppskatta det. Om de är lättåkta så räcker det långt. Jag skulle allra helst rekommendera Gotama då man som färsk skidåkare kan ha svårt att få upp en bred skida på kant nog mycket i pisten så att det är roligt att åka där. Den synpunkten gäller fler än rena nybörjare. Gotama blir även "smidigare" så de är lite mindre massa att vrida runt. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Off-pist lagg för nybörjare, hjälp!
Tillbaka
Topp