Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Off pist utan grejer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fra" data-source="post: 1097754" data-attributes="member: 164948"><p>Hej! Jag och mina kompisar drar ofta ut och åker offpist i i bland annat Åre. Vi åker i t.ex östra, Mårtens och andra kända ställen. Dock har vi ingen riktigt erfarenhet inom laviner och ingen av oss har trancievers osv. Vi är endast 15 bast så vi har inte så mycel erfarenhet osv. Vi har inte heller så mycket pengar att slösa på lavinrygger och trancievers. Vad tycker ni att vi ska göra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fra, post: 1097754, member: 164948"] Hej! Jag och mina kompisar drar ofta ut och åker offpist i i bland annat Åre. Vi åker i t.ex östra, Mårtens och andra kända ställen. Dock har vi ingen riktigt erfarenhet inom laviner och ingen av oss har trancievers osv. Vi är endast 15 bast så vi har inte så mycel erfarenhet osv. Vi har inte heller så mycket pengar att slösa på lavinrygger och trancievers. Vad tycker ni att vi ska göra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
Off pist utan grejer
Tillbaka
Topp