"Officella" Speltråden

Perkal

Ny medlem
"Officella" Speltråden
Tänkte att det vore kul att veta vad alla på Freeride lirar för något om man nu lirar något spel, det kan vara allt från konsolspel till RPG-spel på datan!
Varesäg att du klev ut på Isen med Douglas murray och knockad Crosby eller om du har en magiker på en viss nivå!
Vore också kul att diskutera de kommande releaserna, konsolerna eller kanske de gamla Tony Hawk spelen!? Vilka för- och nackdelar ett Xbox360 har eller varför det rockade hårt att lira första Tony Hawk spelen och samla ihop "SKATE" och lyssna på Goldfinger - Superman.

Nu hoppas jag att jag inte är den ända som inte har alldels för mycket tid och faktiskt tar mig tid att läsa om releaser och sedan sitta spännt i soffan och vänta tills att man har fått ett paket på posten att rusa och hämta.

För att få fart på det hela. Vilken konsol har du och varför? Motivera gärna:)

"Officella" Speltråden
har ingen konsol... Dator duger bra för mig.

det finns ett kommande spel som jag ser sjukt mycket fram emot. Strcraft 2. releas datumet har blivit flyttat tyvärr, skulle ha släppts i år, men blir någon gång nästa istället..

"Officella" Speltråden
Pallepuder sa:
har ingen konsol... Dator duger bra för mig.

det finns ett kommande spel som jag ser sjukt mycket fram emot. Strcraft 2. releas datumet har blivit flyttat tyvärr, skulle ha släppts i år, men blir någon gång nästa istället..
Starcraft 2 och Diablo 3. Dock har ju båda blivit uppskjutna till typ 2010 och tredjekvartalet. Men ska bli kul hur resultaten blir:).
Någon som tänkt sig att köpa Forza motorsports 3 eller Gran Turismo 5?

"Officella" Speltråden
haha kul tråd, den ska jag följa:D gta 4 nu, sen imorrn ska min brorsa köpa the sims 3, får väl testa det ett tag, sen efter det ska jag köpa saints row 2 om jag har råd:)

Tillbaka
Topp