Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Chamonix 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 577606" data-attributes="member: 40931"><p>Kul ide, men jag är ledsen det verkar jättedumt att åka sådär jobbig resa när du kan boka biljett till geneve tur och retur för under 2000 brukar det gå att hitta. Sen åker du transferbuss till dörren där du bor i cham för vanligtvis 25€ hos www.alpybus.com</p><p></p><p>Kommer ihåg att jag nån säsong sydde ihop ett riktigt cp-paket där jag skulle flyga till london, checka ut allting, checka in det igen, sedan till grenoble, för att sen ta tåget med 5 byten visade det sig, till chamonix. Jävligt ovärt de hundralappar jag spara.</p><p></p><p>lycka till och glöm inte att stoppa skidbagaget jättefullt med tunga prylar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 577606, member: 40931"] Kul ide, men jag är ledsen det verkar jättedumt att åka sådär jobbig resa när du kan boka biljett till geneve tur och retur för under 2000 brukar det gå att hitta. Sen åker du transferbuss till dörren där du bor i cham för vanligtvis 25€ hos www.alpybus.com Kommer ihåg att jag nån säsong sydde ihop ett riktigt cp-paket där jag skulle flyga till london, checka ut allting, checka in det igen, sedan till grenoble, för att sen ta tåget med 5 byten visade det sig, till chamonix. Jävligt ovärt de hundralappar jag spara. lycka till och glöm inte att stoppa skidbagaget jättefullt med tunga prylar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Chamonix 09/10
Tillbaka
Topp