Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Chamonix 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NBerglund" data-source="post: 585133" data-attributes="member: 70915"><p>Hej. </p><p>Jag var i Cham förra säsongen och skulle gärna åtekomma i vinter. Just nu pluggar jag på andra sidan gränsen i Lausanne och skulle vilja tillbringa jullovet i Cham. Tyvärr har jag inte hunnit fixa boende ännu och undrar om ngn behöver utöka resekassan med att hyra ut en bädd till en inte allt för kräsen 21-årig kille. datumen jag skulle vilja hyra är ca 18 Dec-hela februari(kortare fungerar också). </p><p>Vänligen kontakta mig på niklas.berglund@epfl.ch eller +41762008673</p><p>mvh Niklas Berglund</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NBerglund, post: 585133, member: 70915"] Hej. Jag var i Cham förra säsongen och skulle gärna åtekomma i vinter. Just nu pluggar jag på andra sidan gränsen i Lausanne och skulle vilja tillbringa jullovet i Cham. Tyvärr har jag inte hunnit fixa boende ännu och undrar om ngn behöver utöka resekassan med att hyra ut en bädd till en inte allt för kräsen 21-årig kille. datumen jag skulle vilja hyra är ca 18 Dec-hela februari(kortare fungerar också). Vänligen kontakta mig på niklas.berglund@epfl.ch eller +41762008673 mvh Niklas Berglund [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Officiella Chamonix 09/10
Tillbaka
Topp