Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella Fotbollstråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 439664"><p>Setermannen: du får ju självklart gilla vad du vill men inser du inte att fotbollinsintresserade är de enda i princip som inte fattar att de tränger in överallt på "andras domäner". Vi skidåkare går ju inte in på andras forum t ex fotbollsforum och skriver om skidåkning men fotbollsmänniskor tycker att deras grej är viktigare än alla andras. </p><p>Som jag sagt innan jag önskar att de hade det sunda förnuft som nästan alla andra verkar ha. Din förklaring om våld funkar inte och du kan inte läst mitt inlägg särskilt noga, (för långt, jag vet) för jag sa att antalet som håller på med andra sporter samnanlagt är mycket fler än fotbollsutövare. Även om du tog allt våld på sportevenemang som inte är fotboll lär det vara mindre än det som är relaterat till fotboll och det är det som är sjukt.</p><p> </p><p>H-T: återigen jag önskar bara att ni/de som gillar inser att ALLA inte gillar fotboll och det är allt men det verkar inte gå in, jag får ju inte ens säga det här. Fotboll är heligt alla måste tycka om det! Tycker du att det är konstigt att man önskar att ens åsikt borde respekteras? Varför ska jag rätta mig efter majoriteten, varför ska jag respektera dem men de inte mig vad är det för skit? Fascism? </p><p></p><p></p><p>Det här är en tråd om fotboll alltså har jag rätten att säga min åsikt om det oavsett om ni gillar den eller inte, och det lär finnas rätt många fler platser än freeride att prata fotboll på vilket gör det extra löjligt för vi som inte gillar fotboll har inte alls denna valmöjlighet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 439664"] Setermannen: du får ju självklart gilla vad du vill men inser du inte att fotbollinsintresserade är de enda i princip som inte fattar att de tränger in överallt på "andras domäner". Vi skidåkare går ju inte in på andras forum t ex fotbollsforum och skriver om skidåkning men fotbollsmänniskor tycker att deras grej är viktigare än alla andras. Som jag sagt innan jag önskar att de hade det sunda förnuft som nästan alla andra verkar ha. Din förklaring om våld funkar inte och du kan inte läst mitt inlägg särskilt noga, (för långt, jag vet) för jag sa att antalet som håller på med andra sporter samnanlagt är mycket fler än fotbollsutövare. Även om du tog allt våld på sportevenemang som inte är fotboll lär det vara mindre än det som är relaterat till fotboll och det är det som är sjukt. H-T: återigen jag önskar bara att ni/de som gillar inser att ALLA inte gillar fotboll och det är allt men det verkar inte gå in, jag får ju inte ens säga det här. Fotboll är heligt alla måste tycka om det! Tycker du att det är konstigt att man önskar att ens åsikt borde respekteras? Varför ska jag rätta mig efter majoriteten, varför ska jag respektera dem men de inte mig vad är det för skit? Fascism? Det här är en tråd om fotboll alltså har jag rätten att säga min åsikt om det oavsett om ni gillar den eller inte, och det lär finnas rätt många fler platser än freeride att prata fotboll på vilket gör det extra löjligt för vi som inte gillar fotboll har inte alls denna valmöjlighet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella Fotbollstråden
Tillbaka
Topp