Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella Fotbollstråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heaton" data-source="post: 439680" data-attributes="member: 79543"><p>Straffsituationen var väl kanske inte så farlig, men polacken drog definitivt i tröjan och då ska det vara straff. Rättdömt.</p><p></p><p>Första målet var väldigt feldömt då målgöraren(kmr inte ihåg vem d var) var offside.</p><p></p><p>För övrigt höll jag på österrike och lackade rejält då polen drar in offsidemålet efter enormt tryck från österrike första halvtimmen. De bommade dock tre frilägen vilket var fett keff.</p><p></p><p>Inför matcherna idag 13 juni tror jag på vinst för holland och vinst för italien.</p><p>Sverige kmr spela lika mot spanien, vinna mot ryssland. Då kmr sverige och spanien att ha lika många poäng, men spanien vinner på målskillnad då inbördesmöte blev lika.</p><p></p><p>Då Sverige kmr tvåa i gruppen kmr de möta 1an i Grupp C vilket blir Holland. I den kvarten så faller vi med 3-0.</p><p></p><p>Holland vinner EM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heaton, post: 439680, member: 79543"] Straffsituationen var väl kanske inte så farlig, men polacken drog definitivt i tröjan och då ska det vara straff. Rättdömt. Första målet var väldigt feldömt då målgöraren(kmr inte ihåg vem d var) var offside. För övrigt höll jag på österrike och lackade rejält då polen drar in offsidemålet efter enormt tryck från österrike första halvtimmen. De bommade dock tre frilägen vilket var fett keff. Inför matcherna idag 13 juni tror jag på vinst för holland och vinst för italien. Sverige kmr spela lika mot spanien, vinna mot ryssland. Då kmr sverige och spanien att ha lika många poäng, men spanien vinner på målskillnad då inbördesmöte blev lika. Då Sverige kmr tvåa i gruppen kmr de möta 1an i Grupp C vilket blir Holland. I den kvarten så faller vi med 3-0. Holland vinner EM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella Fotbollstråden
Tillbaka
Topp