Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella Fotbollstråden
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="siggsterrr" data-source="post: 440238" data-attributes="member: 62062"><p>Nej de skapade inte så väldigt många chanser, som sagt på grund av det svenska försvaret som var riktigt bra. Men man vinner inte matcher på att försvara sig och Sverige var fortfarande riktigt utspelade. Hade resten av laget spelat lika bra som försvaret hade vi kanske kunnat vinna matchen vem vet, men det jag vill säga är att vi kommer ha rätt liten chans mot ett överlag starkt Ryssland om vi spelade som i andra halvlek i Spanien-matchen, även om vi höll undan spanjorerna bra från de riktigt heta målchanserna. </p><p></p><p>Dock tror jag inte att det spelar någon större roll om vi går vidare eller inte, eftersom Holland väntar i en eventuell kvartsfinal och med deras matcher och självförtroende i baken kommer de vara i stort sett ostoppbara. Tror dom plockar hem guldet till slut i finalen mot Portugal.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="siggsterrr, post: 440238, member: 62062"] Nej de skapade inte så väldigt många chanser, som sagt på grund av det svenska försvaret som var riktigt bra. Men man vinner inte matcher på att försvara sig och Sverige var fortfarande riktigt utspelade. Hade resten av laget spelat lika bra som försvaret hade vi kanske kunnat vinna matchen vem vet, men det jag vill säga är att vi kommer ha rätt liten chans mot ett överlag starkt Ryssland om vi spelade som i andra halvlek i Spanien-matchen, även om vi höll undan spanjorerna bra från de riktigt heta målchanserna. Dock tror jag inte att det spelar någon större roll om vi går vidare eller inte, eftersom Holland väntar i en eventuell kvartsfinal och med deras matcher och självförtroende i baken kommer de vara i stort sett ostoppbara. Tror dom plockar hem guldet till slut i finalen mot Portugal. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella Fotbollstråden
Tillbaka
Topp