Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella iPod tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hellbergarn" data-source="post: 253093" data-attributes="member: 54206"><p>iPod är värdelöst! Kul när batteriet dör på bussen och det är 20 timmar kvar till du är i St Anton(NEJ bussen har inga strömuttag).....Själv stoppar jag bara i ett nytt batteri och min mp3-spelare lirar skön musik i hela 54 timmar till. Den ni, både bättre batteritid och mer praktisk. </p><p></p><p>Och när mina uppladdningsbara batterier börjar bli dåliga behöver jag inte lämna in min mp3-spelare och byta ut dom för MASSA pengar utan jag köper bara nya uppladdningsbara på onoff för 70 spänn.</p><p></p><p>Det ni det är en riktig musikspelare!</p><p></p><p>Jag skulle uppskatta om ni rättade mig för jag disskuterar gärna iPodens alla obefintliga fördelar....</p><p></p><p>// Hellberg - Sann iPodhatare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hellbergarn, post: 253093, member: 54206"] iPod är värdelöst! Kul när batteriet dör på bussen och det är 20 timmar kvar till du är i St Anton(NEJ bussen har inga strömuttag).....Själv stoppar jag bara i ett nytt batteri och min mp3-spelare lirar skön musik i hela 54 timmar till. Den ni, både bättre batteritid och mer praktisk. Och när mina uppladdningsbara batterier börjar bli dåliga behöver jag inte lämna in min mp3-spelare och byta ut dom för MASSA pengar utan jag köper bara nya uppladdningsbara på onoff för 70 spänn. Det ni det är en riktig musikspelare! Jag skulle uppskatta om ni rättade mig för jag disskuterar gärna iPodens alla obefintliga fördelar.... // Hellberg - Sann iPodhatare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella iPod tråden!
Tillbaka
Topp