Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Kanadatråden säsongen 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hanna_86" data-source="post: 449135" data-attributes="member: 85605"><p>Hallå där. Såg så många entusiaster att jag var tvungen att skapa en profil bara för att säga att jag har en ledig plats i ett boende i Creekside 08/09. Det är en studio på Whistler Resort and Club. Vi är tre tjejer på 22 som ska dit men vill ha in en fjärde. Jag snackade med hyresvärden och det går eventuellt att ta in en femte för att sänka hyran men vi tänkte ta det efter att vi har sett lägenheten live.</p><p></p><p>Om boendet: Creekside. Allt ingår. Internet, el, öppen spis, diskmaskin, tv. Enligt hyresvärden kan man få sin tvätt tvättad en gång i veckan (?) men jag har inte lyckats luska ut om det kostar extra eller ej. Han menar att det inte gör det. Det är en studio men en stor säng, en bäddsoffa, en bäddfåtölj samt ett kök med två sängar i. Från 1 december till sista maj.</p><p></p><p>Bor vi fyra blir det 800 CAD/ månad (3200 totalt) men om vi tar en en till så blir det 650 CAD. Jag ska få hyreskontraktet via mail och jag kan givetvis sända en kopia av det så att ni får se det. </p><p>Jag ska punga ut med en månadshyra i förskott så det är först till kvarn som gäller. </p><p></p><p>Ring eller maila. hanja319@student.liu.se</p><p> 073-0377542</p><p></p><p>/ Hanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hanna_86, post: 449135, member: 85605"] Hallå där. Såg så många entusiaster att jag var tvungen att skapa en profil bara för att säga att jag har en ledig plats i ett boende i Creekside 08/09. Det är en studio på Whistler Resort and Club. Vi är tre tjejer på 22 som ska dit men vill ha in en fjärde. Jag snackade med hyresvärden och det går eventuellt att ta in en femte för att sänka hyran men vi tänkte ta det efter att vi har sett lägenheten live. Om boendet: Creekside. Allt ingår. Internet, el, öppen spis, diskmaskin, tv. Enligt hyresvärden kan man få sin tvätt tvättad en gång i veckan (?) men jag har inte lyckats luska ut om det kostar extra eller ej. Han menar att det inte gör det. Det är en studio men en stor säng, en bäddsoffa, en bäddfåtölj samt ett kök med två sängar i. Från 1 december till sista maj. Bor vi fyra blir det 800 CAD/ månad (3200 totalt) men om vi tar en en till så blir det 650 CAD. Jag ska få hyreskontraktet via mail och jag kan givetvis sända en kopia av det så att ni får se det. Jag ska punga ut med en månadshyra i förskott så det är först till kvarn som gäller. Ring eller maila. hanja319@student.liu.se 073-0377542 / Hanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Officiella Kanadatråden säsongen 08/09
Tillbaka
Topp