Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Officiella Löpningstråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 437211" data-attributes="member: 47005"><p>Kul med alla som engarerat sig i denna tråd! Den är från min sida högst seriös och alla svar har varit intressanta att läsa. Jag har testat några av förslagen och imorgon ska jag köra : Smarterchild´s variant. Verkar vara en riktig dräpare...</p><p></p><p>Konditionen går frammåt med stormsteg. Har nu inga problem att springa 2 mil i hyffsat tempo. Dock så har 2 problem uppstått.</p><p></p><p>1:</p><p></p><p>Känner mig vissa dagar sjukt slut i benen. Tror inte det beror på överansträngning eftersom vissa dagar är jag hur pigg som helst. Det är inte benhinnorna eller liknande utan mer bara en allmän trötthet.</p><p></p><p>2:</p><p></p><p>Ibland smärtar det i knäväcken!?! Konstig kännsla som jag inte upplevt innan. Har även hittat en liten svullnad samt 2 små märken i knäväcket. Vad kan det vara???</p><p></p><p>Slutligen:</p><p></p><p>Någon som har erfarenehet av specialanpassade skor typ Löplabbet eller liknande. Behövs det eller är det overkill? </p><p></p><p>Leijon attack rular!!!</p><p></p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 437211, member: 47005"] Kul med alla som engarerat sig i denna tråd! Den är från min sida högst seriös och alla svar har varit intressanta att läsa. Jag har testat några av förslagen och imorgon ska jag köra : Smarterchild´s variant. Verkar vara en riktig dräpare... Konditionen går frammåt med stormsteg. Har nu inga problem att springa 2 mil i hyffsat tempo. Dock så har 2 problem uppstått. 1: Känner mig vissa dagar sjukt slut i benen. Tror inte det beror på överansträngning eftersom vissa dagar är jag hur pigg som helst. Det är inte benhinnorna eller liknande utan mer bara en allmän trötthet. 2: Ibland smärtar det i knäväcken!?! Konstig kännsla som jag inte upplevt innan. Har även hittat en liten svullnad samt 2 små märken i knäväcket. Vad kan det vara??? Slutligen: Någon som har erfarenehet av specialanpassade skor typ Löplabbet eller liknande. Behövs det eller är det overkill? Leijon attack rular!!! Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Officiella Löpningstråden!
Tillbaka
Topp