Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Officiella Löpningstråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nadineh" data-source="post: 443127"><p>Jag springer mest bara för att jag känner mig duktigt efteråt. </p><p>På gymmet tar jag kanske 4-7 km, gymmar dock typ en gång i månaden (Men får ryck ibland och drar dit 4 ggr i veckan) Annars tar jag kanske 0-5 rundor i veckan på ca 2 km. Av någon annledning klarar jag max tre km utomhus och max 7 på löpband... </p><p>Aja. Har inte hittat motivationen till att springa ordentligt än. Jag är väldigt ojämn lixom. Behöver väl få inte lite rutin i det hela, men det kommer alltid något som avbryter. Förkylningar, resor, skolarbete som inte blir klart i tid osv. </p><p>Några tips på hur man skärper sig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nadineh, post: 443127"] Jag springer mest bara för att jag känner mig duktigt efteråt. På gymmet tar jag kanske 4-7 km, gymmar dock typ en gång i månaden (Men får ryck ibland och drar dit 4 ggr i veckan) Annars tar jag kanske 0-5 rundor i veckan på ca 2 km. Av någon annledning klarar jag max tre km utomhus och max 7 på löpband... Aja. Har inte hittat motivationen till att springa ordentligt än. Jag är väldigt ojämn lixom. Behöver väl få inte lite rutin i det hela, men det kommer alltid något som avbryter. Förkylningar, resor, skolarbete som inte blir klart i tid osv. Några tips på hur man skärper sig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Officiella Löpningstråden!
Tillbaka
Topp