Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 234887" data-attributes="member: 68240"><p>och föresten hur visste du det ^^</p><p>jupp min dag ser utt som att jag somnar vid 6:00 går upp 6:40 gör iårdning mig går till skolan och sen så såver jag på rasterna och försöker hålla mig vaken på lektionerna!</p><p>kommer hem från skolan somnar deräkt på soffan efter att ha vaknat när farsan kommer in så vaknar jag och gör mina läxor.</p><p>hehe man får tacka för dom låvorden men jag ska fundera på det ;D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 234887, member: 68240"] och föresten hur visste du det ^^ jupp min dag ser utt som att jag somnar vid 6:00 går upp 6:40 gör iårdning mig går till skolan och sen så såver jag på rasterna och försöker hålla mig vaken på lektionerna! kommer hem från skolan somnar deräkt på soffan efter att ha vaknat när farsan kommer in så vaknar jag och gör mina läxor. hehe man får tacka för dom låvorden men jag ska fundera på det ;D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp