Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 235327"><p>EXEMPEL VARFÖR "HAN FRÅN JIGGY" RINGDE!</p><p></p><p>Christian Ekdahl, bor på videvägen 9</p><p>limmared. Han är 18 år och dålig på Counter-Strike. Jag piskade han X12 med mina WH och AIMBOT Cheats.</p><p>Han sprutar kristall hela tiden och är rik somfan. Han kör en extra dyr Hummer som han fått av sin pappa. Han är en riktig "snitchy". Han härstammar från Jiggy.se men upptäckte Freeride.se för några veckor sedan. Han är en BRAT. Han är en BRAT!</p><p></p><p>Så, ekdahl: Det där är ungefär vad "han från jiggy" påstod att jag skrivit. Det var därför han ringde hem till mig, fast jag hade endast skrivit hans nickname. Nu har jag skrivit ungefär lika illa om dig i samma tråd. Ringer du hem till mig nu för det jag skrivit^^?</p><p>För det var exakt det han gjorde, hur insane det än låter. Och jag hade endast skrivit hans NICK i samband med lite ord om "mullvad, snitchy, brat osv"....</p><p>Dock ska vi fortfarande inte glömma att han som ringde var mycket artig och snäll.</p><p>Därför gjorde jag som han sa och raderade skiten....</p><p></p><p>Över och ut, Skumpa-sprut! (<---------Haha, kom på den själv. Fan vad skön)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 235327"] EXEMPEL VARFÖR "HAN FRÅN JIGGY" RINGDE! Christian Ekdahl, bor på videvägen 9 limmared. Han är 18 år och dålig på Counter-Strike. Jag piskade han X12 med mina WH och AIMBOT Cheats. Han sprutar kristall hela tiden och är rik somfan. Han kör en extra dyr Hummer som han fått av sin pappa. Han är en riktig "snitchy". Han härstammar från Jiggy.se men upptäckte Freeride.se för några veckor sedan. Han är en BRAT. Han är en BRAT! Så, ekdahl: Det där är ungefär vad "han från jiggy" påstod att jag skrivit. Det var därför han ringde hem till mig, fast jag hade endast skrivit hans nickname. Nu har jag skrivit ungefär lika illa om dig i samma tråd. Ringer du hem till mig nu för det jag skrivit^^? För det var exakt det han gjorde, hur insane det än låter. Och jag hade endast skrivit hans NICK i samband med lite ord om "mullvad, snitchy, brat osv".... Dock ska vi fortfarande inte glömma att han som ringde var mycket artig och snäll. Därför gjorde jag som han sa och raderade skiten.... Över och ut, Skumpa-sprut! (<---------Haha, kom på den själv. Fan vad skön) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp