Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marer" data-source="post: 235354" data-attributes="member: 62435"><p>jag hade liksom aldrig några motståndare att köra mot då mitt 30kb/s "bredband" var för upphetsat av att bromsa ner sin speed till den gränsen.. kycklingarna var alltså mina ända riktiga mål under min tid som terrorist.. dagar utav planerande på hur många varv jag skulle snurra innan jag skulle skjuta fågeln gjorde att jag snabbt tappade kontakten med omvärlden, delvis beroende på att msn laggade ihop vid överansträngningen på den frenetiskt blinkande lampan sittandes på bredbandlådan.. </p><p>allt slutade med att jag plantade en tigerbomb ihopvajrad med en kinapuff på bredbandsdosan och slog vakt i tvättstugan.. </p><p></p><p>idag har jag ännu segare modem, tack vare den där kycklingen..</p><p>döda den i minne av mig om ni får chansen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marer, post: 235354, member: 62435"] jag hade liksom aldrig några motståndare att köra mot då mitt 30kb/s "bredband" var för upphetsat av att bromsa ner sin speed till den gränsen.. kycklingarna var alltså mina ända riktiga mål under min tid som terrorist.. dagar utav planerande på hur många varv jag skulle snurra innan jag skulle skjuta fågeln gjorde att jag snabbt tappade kontakten med omvärlden, delvis beroende på att msn laggade ihop vid överansträngningen på den frenetiskt blinkande lampan sittandes på bredbandlådan.. allt slutade med att jag plantade en tigerbomb ihopvajrad med en kinapuff på bredbandsdosan och slog vakt i tvättstugan.. idag har jag ännu segare modem, tack vare den där kycklingen.. döda den i minne av mig om ni får chansen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp