Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 236053"><p>Min önskelista 2005:</p><p>Ipod 80GB.</p><p>Bärbar vit snygg stilren MAC. (har redan en pc)</p><p>W.O.W</p><p>HL 2</p><p>100 skivor till Ipoden (Laddar alldrig olaglig musik)</p><p>Evisu Jeans.</p><p>Lacoste Pikét</p><p>Oakley Thump MP3 brillz.</p><p>K2 Pontoon (bara för att alla i Åre skulle bli avundsjuka)</p><p>60 cm Armada Stavar.</p><p>2 par handskar, 1000 kr Hestra off-pist 700 kr Burton Pipe.</p><p>En resa till Mammoth park</p><p>+ endel annat.</p><p></p><p>Vad jag fick 2005:</p><p>Pennskrin, inklusive pennor, sudd linjal osv.</p><p>Miniräknare</p><p>Kollegiehäfte</p><p>Dataspelet "Äpplen och Myror"</p><p>Ett tangentbord från Rusta</p><p>en tekopp med mitt namn</p><p>4 par så kallade "slalomstrumpor" av min farmor</p><p>En Salomon "retro mössa". (sådan stenmark hade)</p><p>En Alladin låda OCH som tur var, till min räddning en ÅKA SKIDOR prenumeration.</p><p></p><p>Så, man får inte alltid vad man önskar sig. Men det är Önska som är det roliga, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 236053"] Min önskelista 2005: Ipod 80GB. Bärbar vit snygg stilren MAC. (har redan en pc) W.O.W HL 2 100 skivor till Ipoden (Laddar alldrig olaglig musik) Evisu Jeans. Lacoste Pikét Oakley Thump MP3 brillz. K2 Pontoon (bara för att alla i Åre skulle bli avundsjuka) 60 cm Armada Stavar. 2 par handskar, 1000 kr Hestra off-pist 700 kr Burton Pipe. En resa till Mammoth park + endel annat. Vad jag fick 2005: Pennskrin, inklusive pennor, sudd linjal osv. Miniräknare Kollegiehäfte Dataspelet "Äpplen och Myror" Ett tangentbord från Rusta en tekopp med mitt namn 4 par så kallade "slalomstrumpor" av min farmor En Salomon "retro mössa". (sådan stenmark hade) En Alladin låda OCH som tur var, till min räddning en ÅKA SKIDOR prenumeration. Så, man får inte alltid vad man önskar sig. Men det är Önska som är det roliga, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp