Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Officerider" data-source="post: 236633" data-attributes="member: 60009"><p>Sitter framför datorn bakfull som bara den.Har nu för säkert 15564544gången stirrat på webkameran på skistars hemsida över Åre.Vad är detta!?Backen ser ju ut som en sönderbombad leråker.Här har man försökt stilla sitt skidbegär hela sommaren och hösten genom att cykla MTB, hoppa från klippor/bryggor när man badar för att få nån slags "åhh nästan som att åka skidor"</p><p>Då när det blir december, så vill inte snön komma till Sverige.</p><p>Åhhh vad surt!!!</p><p>Och inte nog med det, då man är 30+ så kan man ju inte jibba heller, för det tåget gick ju en förbi, för då stod man ju och drömde om heliskiing, och fattade inte det roliga med att tex åka på rails.Och nu när man har fattat att det är skoj, så är man ju så kass på det så man vågar ju knappt åka igenom en sån där park.</p><p>Tänk om jag och mina kompisar hade fattat detta med jibbing, då hade man ju kunnat skotta ihop en liten snöhög, och railat dagen lång.</p><p>Hur är det nu?</p><p>Jo, man "åhh, jag vill åka fort,brant och stort och i pudersnö" och detta innebär ju att det behövs snö.Och nåt sånt finns ju inte nu!!!</p><p>OCh semesterdagarna har ju gått åt, så åka någon annanstans utan för Sveriges gränser funkar ju inte heller.</p><p>Jaja, hoppas att det är nån där ute som kanske har nåt glatt att svara på detta mail.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Officerider, post: 236633, member: 60009"] Sitter framför datorn bakfull som bara den.Har nu för säkert 15564544gången stirrat på webkameran på skistars hemsida över Åre.Vad är detta!?Backen ser ju ut som en sönderbombad leråker.Här har man försökt stilla sitt skidbegär hela sommaren och hösten genom att cykla MTB, hoppa från klippor/bryggor när man badar för att få nån slags "åhh nästan som att åka skidor" Då när det blir december, så vill inte snön komma till Sverige. Åhhh vad surt!!! Och inte nog med det, då man är 30+ så kan man ju inte jibba heller, för det tåget gick ju en förbi, för då stod man ju och drömde om heliskiing, och fattade inte det roliga med att tex åka på rails.Och nu när man har fattat att det är skoj, så är man ju så kass på det så man vågar ju knappt åka igenom en sån där park. Tänk om jag och mina kompisar hade fattat detta med jibbing, då hade man ju kunnat skotta ihop en liten snöhög, och railat dagen lång. Hur är det nu? Jo, man "åhh, jag vill åka fort,brant och stort och i pudersnö" och detta innebär ju att det behövs snö.Och nåt sånt finns ju inte nu!!! OCh semesterdagarna har ju gått åt, så åka någon annanstans utan för Sveriges gränser funkar ju inte heller. Jaja, hoppas att det är nån där ute som kanske har nåt glatt att svara på detta mail. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp