Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibb_johnny" data-source="post: 239100"><p>Stopp Stopp det behövs inte... jag sitter tryggt bakom tangentbordet och beskådar händesleförlippet av OT tråden.. men hemma hos en polare.. eftersom att jag har dataförbud fram till på fredag.</p><p>bra jobbat snart ikapp ordleken.</p><p></p><p>aja anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag mycket gärna skulle vilja ha instrumentala jul låtar. såsom Rudolf med röda mulen, hej tomtegubbar, betlehem och heliga natt... alltså musiken utan sång.</p><p>Nu undrar ni säkert varför jag ska ha dom? anledningen är att jag och en polare ska spela in en egen julskiva.. faktiskt jag å snubben som jag lånar account av nu^^</p><p></p><p>dom som kan fixa fram dessa låtar är hjärtligt välkommen att skcka sin msn till Jeppenator här på freeride så ska han se jag se till att det ordar sig å han som grejjar låten kommer även få ett exemplar av den färdiga låten..</p><p></p><p>det var allt för denhär gången..</p><p></p><p>Piis alla friirajders // jeppenator</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibb_johnny, post: 239100"] Stopp Stopp det behövs inte... jag sitter tryggt bakom tangentbordet och beskådar händesleförlippet av OT tråden.. men hemma hos en polare.. eftersom att jag har dataförbud fram till på fredag. bra jobbat snart ikapp ordleken. aja anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag mycket gärna skulle vilja ha instrumentala jul låtar. såsom Rudolf med röda mulen, hej tomtegubbar, betlehem och heliga natt... alltså musiken utan sång. Nu undrar ni säkert varför jag ska ha dom? anledningen är att jag och en polare ska spela in en egen julskiva.. faktiskt jag å snubben som jag lånar account av nu^^ dom som kan fixa fram dessa låtar är hjärtligt välkommen att skcka sin msn till Jeppenator här på freeride så ska han se jag se till att det ordar sig å han som grejjar låten kommer även få ett exemplar av den färdiga låten.. det var allt för denhär gången.. Piis alla friirajders // jeppenator [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp