Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 247457"><p>nej jeppe faktiskt inte, fast jag har haft halsfluss e inte det när de gör as ont i halsen o svårt o svälja för då gör de ont osv? fett drygt. godmorgon iaf..</p><p>nu ska jag på skolan och ha aktivitet i klassrummet för de gick inte att bowla som min klass hade bestämmt att vi skulle göra på klassensdag:P och sova över på skolan som alla andra 7or vågade min klass inte. tjingtjong</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 247457"] nej jeppe faktiskt inte, fast jag har haft halsfluss e inte det när de gör as ont i halsen o svårt o svälja för då gör de ont osv? fett drygt. godmorgon iaf.. nu ska jag på skolan och ha aktivitet i klassrummet för de gick inte att bowla som min klass hade bestämmt att vi skulle göra på klassensdag:P och sova över på skolan som alla andra 7or vågade min klass inte. tjingtjong [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp