Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 39569" data-source="post: 268304"><p><a href="http://laggeman.no-ip.com/2005/hacker.htm" target="_blank">http://laggeman.no-ip.com/2005/hacker.htm</a></p><p></p><p>"Om din son har bett om en ny processor från ett företag som kallar sig AMD så är det en stark larmsignal. AMD är ett företag i tredje världen som gör dåliga piratkopior av amerikanska processorkretsar. De använder regelmässigt barnarbete i sina ulandsfabriker med svältlöner, och med vilje avlägsnar de de säkerhetsegenskaper som används av amerikanska processortillverkare såsom Intel för att förebygga hacking. AMD-processorer säljs aldrig i butiker och du kommer med största sannolikhet få höra att du måste beställa dem från internetbutiker. Köp inte dessa processorer! Denna bön om en ny processor måste du förvägra din son om du ska ha någon förhoppning om att uppfostra din son bra."</p><p></p><p></p><p></p><p>"När Peter</p><p>började att tillbringa hela dagen framför maskinen blev jag orolig</p><p>men Karin rådde mig att lugna ner mig och sa att det var en fas Peter</p><p>gick igenom. Jag stillades av hennes moderliga erfarenheter ända till</p><p>dess att Cecilia, vår yngsta dotter, en kväll rusade in i vardagsrummet</p><p>och undslapp sig att: "Peter är en datahacker!"</p><p></p><p></p><p>ahaha</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 39569, post: 268304"] [URL]http://laggeman.no-ip.com/2005/hacker.htm[/URL] "Om din son har bett om en ny processor från ett företag som kallar sig AMD så är det en stark larmsignal. AMD är ett företag i tredje världen som gör dåliga piratkopior av amerikanska processorkretsar. De använder regelmässigt barnarbete i sina ulandsfabriker med svältlöner, och med vilje avlägsnar de de säkerhetsegenskaper som används av amerikanska processortillverkare såsom Intel för att förebygga hacking. AMD-processorer säljs aldrig i butiker och du kommer med största sannolikhet få höra att du måste beställa dem från internetbutiker. Köp inte dessa processorer! Denna bön om en ny processor måste du förvägra din son om du ska ha någon förhoppning om att uppfostra din son bra." "När Peter började att tillbringa hela dagen framför maskinen blev jag orolig men Karin rådde mig att lugna ner mig och sa att det var en fas Peter gick igenom. Jag stillades av hennes moderliga erfarenheter ända till dess att Cecilia, vår yngsta dotter, en kväll rusade in i vardagsrummet och undslapp sig att: "Peter är en datahacker!" ahaha [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp