Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marer" data-source="post: 272123" data-attributes="member: 62435"><p>ooojaa! </p><p>fanskapet ville vara lite busig och rebellaktig och hängde sig under bilfärden till åre i fredags. ånej jag hade ingen mac dator till hands som jag borde köpt till situationer som denna så jag kunde slå upp felet. </p><p>jajustdet! det följde inte med nån vettig instruktionsbok, men en plastbit som man ska köpa en dockningsstation till, attans vilken otur. </p><p>bilfärden fick tilbringas med p4 och radio jämtlands kulturhörna hela vägen upp, ja men så kan det bli när man köper nått nu i det outvecklade år 2006 för 2000kr!!!!!!!</p><p></p><p>förövrigt är apple ett fint litet företag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marer, post: 272123, member: 62435"] ooojaa! fanskapet ville vara lite busig och rebellaktig och hängde sig under bilfärden till åre i fredags. ånej jag hade ingen mac dator till hands som jag borde köpt till situationer som denna så jag kunde slå upp felet. jajustdet! det följde inte med nån vettig instruktionsbok, men en plastbit som man ska köpa en dockningsstation till, attans vilken otur. bilfärden fick tilbringas med p4 och radio jämtlands kulturhörna hela vägen upp, ja men så kan det bli när man köper nått nu i det outvecklade år 2006 för 2000kr!!!!!!! förövrigt är apple ett fint litet företag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp