Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 273520"><p>idag äter mycket zutt</p><p>jag tycker de e coolt</p><p>jag heter svartskalle</p><p>och jag heter pelle</p><p>ja är från rinkeby</p><p>om du smart du borde fly</p><p>vadå fly? fly? jag börjar spy</p><p>ja steker mina kött</p><p>de e brukar bli rött</p><p>jag dricker de som bara e sött</p><p>berätta inte de för mig ja e trött</p><p>ja gillar grisspätt</p><p>jag har bazzat i snövits bädd</p><p>gävle de e skit</p><p>jag har tagit dynamit</p><p>Terrorist</p><p></p><p>sopor på marken </p><p>horor i parken </p><p>alkis tar spruta </p><p>polis skriker sluta</p><p></p><p>jag kokar korv med bröd</p><p>jag har fett med glöd</p><p>spegel spegel på väggen där</p><p>säg vem som tuffast är</p><p>east to the west </p><p>jag e bäst</p><p>north to the south</p><p>ingen protest</p><p>jag har en smör kniv</p><p>den ska ta machmutds liv</p><p>jag e med i ett gäng</p><p>jag går klädd i häng</p><p>jag gillar rap musik</p><p>även fast jag e jätte rik</p><p>jag bor på lidingö</p><p>machmutd brukar ge mig spö</p><p>jag gillar glamor</p><p>jag bazzar guzzor..</p><p></p><p>sopor på marken horor i parken</p><p>alkis tar spruta polis skriker sluta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 273520"] idag äter mycket zutt jag tycker de e coolt jag heter svartskalle och jag heter pelle ja är från rinkeby om du smart du borde fly vadå fly? fly? jag börjar spy ja steker mina kött de e brukar bli rött jag dricker de som bara e sött berätta inte de för mig ja e trött ja gillar grisspätt jag har bazzat i snövits bädd gävle de e skit jag har tagit dynamit Terrorist sopor på marken horor i parken alkis tar spruta polis skriker sluta jag kokar korv med bröd jag har fett med glöd spegel spegel på väggen där säg vem som tuffast är east to the west jag e bäst north to the south ingen protest jag har en smör kniv den ska ta machmutds liv jag e med i ett gäng jag går klädd i häng jag gillar rap musik även fast jag e jätte rik jag bor på lidingö machmutd brukar ge mig spö jag gillar glamor jag bazzar guzzor.. sopor på marken horor i parken alkis tar spruta polis skriker sluta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp