Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sjogras" data-source="post: 275911" data-attributes="member: 34308"><p>du tycker att jag ska suga din kuk/ det tycker jag låter ynkligt/</p><p>för när du drar på dig en mamba så blir kondomen fan skrynklig/</p><p>inte för att jag vet hur stor du är där nere/</p><p>det är lyckligtvis bara gissningar med jävla stora säkerheter/</p><p>du är ju för fan sliten som en gammal jävla tant/ oj sa jag det där högt?</p><p>äh det var fan bara tungan som slant/ du är trög och jag vet ingeting du säger e sant/</p><p>myttoman som vinglar med ord som en dum jävla cp-klant/ </p><p>dina rim är så trubbiga att det verkar som dina grillz har gummikant/</p><p>snubblar på orden/ du låter dum och flummig som en gatumusikant/</p><p>du borde fan sätta dig själv i pant/ </p><p>och anställa en rimskrivare som skriver lite mera noggrant/</p><p></p><p>you know i can write some fucking english too/</p><p>and do the same fucking shit that you always like to do/</p><p>but im about to do things a little better than you/</p><p>and make you see shit in another fucking view/</p><p>you always talking 'bout having your finger at the trigger/</p><p>talking like black people do and thats what makes you a wigger/</p><p>and no fucking bitches obey you no matter what you say/</p><p>youre talking 'bout being at motherfucking clubs in LA/</p><p>but the problem is the guards wouldnt even let you in/</p><p>cause your height is about half a meter to slim/</p><p>and frankl just a bitch/ he aint got no fucking glock/</p><p>so i end this with saying both of you suck!/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sjogras, post: 275911, member: 34308"] du tycker att jag ska suga din kuk/ det tycker jag låter ynkligt/ för när du drar på dig en mamba så blir kondomen fan skrynklig/ inte för att jag vet hur stor du är där nere/ det är lyckligtvis bara gissningar med jävla stora säkerheter/ du är ju för fan sliten som en gammal jävla tant/ oj sa jag det där högt? äh det var fan bara tungan som slant/ du är trög och jag vet ingeting du säger e sant/ myttoman som vinglar med ord som en dum jävla cp-klant/ dina rim är så trubbiga att det verkar som dina grillz har gummikant/ snubblar på orden/ du låter dum och flummig som en gatumusikant/ du borde fan sätta dig själv i pant/ och anställa en rimskrivare som skriver lite mera noggrant/ you know i can write some fucking english too/ and do the same fucking shit that you always like to do/ but im about to do things a little better than you/ and make you see shit in another fucking view/ you always talking 'bout having your finger at the trigger/ talking like black people do and thats what makes you a wigger/ and no fucking bitches obey you no matter what you say/ youre talking 'bout being at motherfucking clubs in LA/ but the problem is the guards wouldnt even let you in/ cause your height is about half a meter to slim/ and frankl just a bitch/ he aint got no fucking glock/ so i end this with saying both of you suck!/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp