Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sjogras" data-source="post: 276529" data-attributes="member: 34308"><p>Jaa, jag är rim-proffset. Inga undantag. The Game gör fan sjukt dålig musik, tyvärr men det är så jag tycker. Dom gör ju för fan näst intill pop-musik. Samma sak gäller 50 cent, en hel del Tupac-låtar (VE OCH FASA!!) p-diddy, och allt som spelas på radio och shiit som ni tycker e fett gangsta! Jag skulle mer än gärna ge dem lite tips att bättra sina texter, jag vet bara inte hur jag ska kunna kontankta dom.. </p><p></p><p>ett tips, om du vill lyssna på amerikansk rap men ändå höra bra musik med bra text ska du tanka lite CHINO XL.</p><p></p><p>och vem fan är Jim Jones??? :S Borde jag veta det?? :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sjogras, post: 276529, member: 34308"] Jaa, jag är rim-proffset. Inga undantag. The Game gör fan sjukt dålig musik, tyvärr men det är så jag tycker. Dom gör ju för fan näst intill pop-musik. Samma sak gäller 50 cent, en hel del Tupac-låtar (VE OCH FASA!!) p-diddy, och allt som spelas på radio och shiit som ni tycker e fett gangsta! Jag skulle mer än gärna ge dem lite tips att bättra sina texter, jag vet bara inte hur jag ska kunna kontankta dom.. ett tips, om du vill lyssna på amerikansk rap men ändå höra bra musik med bra text ska du tanka lite CHINO XL. och vem fan är Jim Jones??? :S Borde jag veta det?? :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp