Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Philiip" data-source="post: 293438" data-attributes="member: 70911"><p>studsmattan fick årets första hopp för non vecka sedan... känslan var fantastisk men de va en aning kallt.. hursomhelst så känner jag att jag har fått igång snurrarna bättre i år..misty 1080 var ett faktum vilket jag tycker bräcker förra årets d-spin 1080.. jag känner iaf att d går o dra till lite till så ja får väll helt enkelt bara försöka.. förra året så lyckades ja även med bravaden att dra både double back och double front!</p><p></p><p>Jag har nu gått o funderat lite på hur man skulle kunna utveckla dubbelvolterna, så kom ja fram till att en frontflip till misty 5 skulle funka, men har inte provat än..vad tror ni..o ere non annan som drar en misty 1260 lr till och med 1440?</p><p></p><p>non annan som har förslag på "lätta" dubbelvolter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Philiip, post: 293438, member: 70911"] studsmattan fick årets första hopp för non vecka sedan... känslan var fantastisk men de va en aning kallt.. hursomhelst så känner jag att jag har fått igång snurrarna bättre i år..misty 1080 var ett faktum vilket jag tycker bräcker förra årets d-spin 1080.. jag känner iaf att d går o dra till lite till så ja får väll helt enkelt bara försöka.. förra året så lyckades ja även med bravaden att dra både double back och double front! Jag har nu gått o funderat lite på hur man skulle kunna utveckla dubbelvolterna, så kom ja fram till att en frontflip till misty 5 skulle funka, men har inte provat än..vad tror ni..o ere non annan som drar en misty 1260 lr till och med 1440? non annan som har förslag på "lätta" dubbelvolter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp