Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 344227"><p>im so fucking RADICAL!!</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]6UBfURu_Tvs[/MEDIA] är beaten </p><p></p><p></p><p> Av: a_ahlnas Idag 04:17 Svara</p><p>chill bög, chill bög. chill bög, chill bög</p><p>du sköt mig bom bom into my heart</p><p>jag fattade inte varför men jag liknar fan bart</p><p>bom bom into my brain</p><p>bang bang bang fuck u did it again</p><p>jag blöder som fan</p><p>varför du gjorde så här</p><p>jag skulle tagit lungt</p><p>träna på att sätta punkt</p><p>nu ligger jag och grinar in my bed</p><p>men jag vet hur de känns behöver inte va rädd</p><p></p><p>pleas sit down before you stand up</p><p>otherwise you have to laydown befor you get up</p><p>load your gun,shoot some ducks</p><p>or watching you parents while they fucks</p><p></p><p>pleas sit down before you stand up</p><p>otherwise you have to laydown befor you get up</p><p>load your gun,shoot some ducks</p><p>or watching you parents while they fucks</p><p></p><p>ai wanna get so hiiiiiggggh jea jea</p><p></p><p>i got no breaks so get out of my way</p><p>if you scratch the paint you going to pay</p><p>jag svängde höger efter barnens hus</p><p>hamnade på bordell där de var tjejer utan blus</p><p>jag var så galen dom va så kåt</p><p>kändes som jag bada för jag vart så våt</p><p>jag kollade men dom va för tight</p><p>but jag knullade up dom så dan efter var dom alright</p><p></p><p>pleas sit down before you stand up</p><p>otherwise you have to laydown befor you get up</p><p>load your gun,shoot some ducks</p><p>or watching you parents while they fucks</p><p></p><p>pleas sit down before you stand up</p><p>otherwise you have to laydown befor you get up</p><p>load your gun,shoot some ducks</p><p>or watching you parents while they fucks</p><p>i wanna get so hiiiiiiigh jea jea jea</p><p></p><p>chill bög (baby) chillbög (ohh) </p><p></p><p> From A chronnicel returns feuturing marergner, out this fall</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 344227"] im so fucking RADICAL!! [MEDIA=youtube]6UBfURu_Tvs[/MEDIA] är beaten Av: a_ahlnas Idag 04:17 Svara chill bög, chill bög. chill bög, chill bög du sköt mig bom bom into my heart jag fattade inte varför men jag liknar fan bart bom bom into my brain bang bang bang fuck u did it again jag blöder som fan varför du gjorde så här jag skulle tagit lungt träna på att sätta punkt nu ligger jag och grinar in my bed men jag vet hur de känns behöver inte va rädd pleas sit down before you stand up otherwise you have to laydown befor you get up load your gun,shoot some ducks or watching you parents while they fucks pleas sit down before you stand up otherwise you have to laydown befor you get up load your gun,shoot some ducks or watching you parents while they fucks ai wanna get so hiiiiiggggh jea jea i got no breaks so get out of my way if you scratch the paint you going to pay jag svängde höger efter barnens hus hamnade på bordell där de var tjejer utan blus jag var så galen dom va så kåt kändes som jag bada för jag vart så våt jag kollade men dom va för tight but jag knullade up dom så dan efter var dom alright pleas sit down before you stand up otherwise you have to laydown befor you get up load your gun,shoot some ducks or watching you parents while they fucks pleas sit down before you stand up otherwise you have to laydown befor you get up load your gun,shoot some ducks or watching you parents while they fucks i wanna get so hiiiiiiigh jea jea jea chill bög (baby) chillbög (ohh) From A chronnicel returns feuturing marergner, out this fall [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp